Mittwoch, 6. Mai 2009

Salsa



Lucky me, I found a new passion! I never imagined that I would love dancing Salsa as much as I do, becoming a passionate "salsera"! I'm already taking my third course and can't imagine not to dance at least once a week at SalsaRica. It is located in the "Maag Areal", a former industrial area and I love the ambiance there. As soon as I will be a little bit better with Salsa, I'll will take tango lessons...

Hätte mir nie träumen lassen, dass ich Salsa tanzen so lieben könnte, ich bin eine Salsera geworden und besuche schon den 3. Salsakurs im SalsaRica. Das befindet sich im Maag Aareal, einem ehemaligen Industriebetrieb, ich mag diese Atmosphäre. Sobald ich Salsa besser kann, werde ich Tango lernen...

Je ne savais pas, que danser la Salsa pourrait me passionner autant. Je suis devenue une salsera et je fais mon troisième cours chez SalsaRica. Cela se trouve au "Maag Aaral",une ancienne zone industrielle, j'aime bien l'ambiance. Dès que je saurai danser un peu mieux la Salsa, je vais apprendre le tango...

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen