Mittwoch, 18. September 2013

Les Soeurs Anglaises - Jessie Chorley: Stitched Narratives

I wasn't so much into blogging the last year, never really was, but after a magic week in France at Les Soeurs Anglaises, I just have to give it another try. Thanks to Katie, Susie and Carol we not only had a wonderful place to stay at, but every single meal was just a pleasure. It was always the best meal ever, wasn't it, Becky?


Ich habe das letzte Jahr nicht gebloggt und davor auch nie wirklich viel. Aber nach einer unglaublichen Woche in Frankreich, wo ich einen Workshop von Jessie Chorley besuchte, probiere ich es einfach nochmals. Dank den "soeurs anglaises" Katie, Susie and Carol haben wir diese Woche nicht nur an einem wunderschönen Ort verbracht, sondern die drei haben uns mit ihren Kochkünsten jeden Tag verwöhnt.



Jessie is such an incredible person, a wonderful and inspiring teacher. Her work is poetry. Thank you so much sharing it with us.

Jessie ist einfach unglaublich, eine wunderbare und inspirierende Workshopleiterin. Ihr Werk ist so poetisch.


And then there was this group of creative women. Lucky me, having had the opportunity to spend time with them. I was fascinated how creative they all were and how their personality was reflected in their work. Unfortunately, I don't have photos of all of them.

 
Und dann war da diese Gruppe kreativer Frauen. Ich schätze mich glücklich, dass ich mit ihnen Zeit verbringen konnte. Ihre Kreativität hat mich umgehauen und jede einzelne Persönlichkeit zeigte sich in der jeweiligen Arbeit. Leider habe ich nicht von allen Fotos.
 




 
 

 


1 Kommentar: